boll boll boll, skriv vad ni har gjort?

Tjaaa MFers, va händer? Jo sörrni jag sitter och jöbber, å jöbber å böbber. Skriver ut 24 bilder på jobbet, jag jobbar nämligen som utskriftsansvarig på ett företag som printar, fotograferar och retushar bilder bland annat. äre kul då? ja då det är fett kul men när man jobbat 4-5 timmar med samma bilder och skrivit ut runt 100 bilder så kan de bli lite tråkigt och då äre ju alltid kul att gå in här och skriva ett meningslöst blogginlägg som ni kan läsa på eran menigsösa tid. Lite synd bara att jag inte får höra vad ni gör på dagarna, det är ju bara jag som berättar hela tiden.. Så vet ni vad? skriv en varsin samanfattande kommentar på vad ni har gjort idag så har jag också nåt att läsa =) PUSS HAJJ!

Kommentarer
Postat av: julia

hej :D:D



haha idag har jag badat i en vattenpöl som jag trillade i när jag skulle gå hem från skolan. Så nu hänger alla mina kläder på tork på elementet. Precis när jag trillade i kom en buss förbi full med folk som åkte hem från skolan så alla såg mig ligga där i smeten. HAHA gud vilken otur jag har. HIHI det va lite om vad jag gjort idag :D:D:D

2011-01-18 @ 15:14:08
Postat av: Ellen från KUNGSÖR

De lät som en toppen dag Daniel ! :)

Min dag började med att jag duschade, sen så blev de frukost :) sen gick jag hem till min kompis Ellen Larsson (i Kungsör), sen så var min andra kompis Malin Danielsson oxå där hemma, sen "gick"..halkadee vi till skolan :)

Sen vart de skolan, började med språk och sen gick jag o Malin till caféteririan och mötte Ellen,för Ellen hade haft sovmorgon :) sen stod vi där och hängde som tuffa tjejer gör blink

..Historia efter de.. snackade om Nazismen o s*it :)

sen blev de de musik, vi 3 spelade gittar, eller aa..Malin var vid tandläkaren, sen kom hon och redovisade för våran lärare när hon skulle spela piano !

Efter de vart de lunch, Indisk fiskgratäng med BACON ! tema-INDIEN och åt macka, Ellen kletade SMÖR på bänken..lite halv konstig är hon allt ;)

sen så hade vi engelska, sen så hade vi sista lektionen historia igen ! efter de så slutade vi halv 2, och vi fick vänta på sega Ellen, för hennes skor är förbannade sega o ta på sig ;)

Sen efter skolan drog jag och Malin ut på byn, för vi skulle klippa oss :)

Drog hem till konstiga Ellen sen, som lekte med hennes underbara hund ZIMBA ! <3 Han är lika fin o gullig som dig ! ler

Och sen ringde vi min pv..sen efter de drog Malin hem och Ellen blev skit ledsen..för de är homosexuella.., och nu sitter jag o Ellen här o drägglar SÖNDER över DIG ! ;) (förutom Ellen som är HOMO ) <3

Men nu ska vi ut på byn o knarka ! ;) <3

(skojja) hahahahahahahahahHAHAHhahahahHAHAHhahahaHAHA ! <3333333333333333

Hoppas du njöt och fick orgasm över min underbara fina dag ! <3

Puss hej leverpastejjj ! <3 OCH NU FRIADE ELLEN TILLL MIG, FÖR HON ÄR OTROGEN MOT MALIN ! :( <3

2011-01-18 @ 17:03:50
Postat av: Daniel

HAHAHAHAHAHAHA skön dag =) låter bra hehe :)

2011-01-18 @ 17:51:15
Postat av: Ellen

De va en SKÖN dag :D //Ellen :)

2011-01-18 @ 19:17:28
URL: http://ellenengman.blogg.se/
Postat av: Axel Hildenborg

sv; nästan så man undrar om du är blind.

2011-01-18 @ 19:46:16
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/
Postat av: LindaS

diggar din blogg starkt! prenumerera blir!

2011-01-18 @ 19:57:47
Postat av: Emilia

En kort sammanfattning av min dag

måste vara att den varit dötrist!

Gått omkring som en zombie ungefär hela dagen,

Haft en hel del prov & kemilabbar

med kolpulver och gasolbrännare, hehe :)



Är också piano intresserad så de har

jag faktist tillbringat kvällen med.



Ha en fortsatt härlig kväll Daniel! :)

2011-01-18 @ 20:17:46
URL: http://adermalms.webblogg.se/
Postat av: Becca

Allt bra med dej?? :D

gillar din blogg :b

2011-01-20 @ 13:19:12
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0