Hej hej hej hjéfsdgsf


T
ja, funderar på att börja blogga lite smått, jag är väl ingen höjdare på att komma på saker att skriva och det händer väl inte så superintressanta saker i mitt liv som är kul att läsa om. Med andra ord vet jag fan inte ens varför jag ska börja blogga. Skit samma, Daniel heter jag och kommer från karlstad. En del känner igen mig från humorbloggen Baconost.se som var en videoblogg jag och en kompis startade för ett år sen, vi skulle bara göra en blogg till vårat kompisgäng där vi kunde lägga upp bilder från helgen osv men sen blev det succé och massor med folk börja följa den. Nu har vi lagt ner det projektet men det finns fortfarande gamla filmer kvar på våran youtubekanal och även på Baconost.blogg.se. Ja det var väl lite smått om mig, längtar redan till nästa inlägg. HEJ DÅ :D

Kommentarer
Postat av: Jennej___!

Meeeeen.... varför slutade ni? eran blogg var ju så hemskt omtyckd! :o

2011-01-13 @ 21:43:35
Postat av: Robin W

"Längtar redan tills nästa inlägg" Haha du är bara för skön :D

2011-01-13 @ 22:26:11
Postat av: Sofia

Åh kul att du börjar blogga! du är snygg!

2011-01-13 @ 23:17:20
Postat av: daniel

åååh baby. jag vill ha dej NUUUU du är söööt ^^

2011-01-13 @ 23:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0