Hööl i vägga, börra på! börra på!

BRA super asnice film! Har nyss varit på bio och sett den här lilla rullen. Den var riktigt kul precis som jag trodde. Annars då? jao sitter i mörkret och skriver på min superhäftiga nya blogg som kommer bli världens succé eftersom jag är en sån jävla grym kille och allt jag skriver är supersuuuperintressant! På tal om grym kille, visste ni att jag äger på allt eller? ne de visste ni säkert inte men så är det, jag är helt enkelt den skönaste personen ni någonsin kommer uppleva i erat liv. Om ni vill veta hur man blir lika grym som mig så kan ni ju alltid fråga i kommentarsektionen men jag kommer förmodligen aldrig avslöja det. HEJ DÅ =D

Kommentarer
Postat av: HANNA K

Synd att baconost la ner, men bra att du börjat blogga nu har jag nåt att läsa igen (=(=(=

2011-01-15 @ 00:41:08
Postat av: anneli

åååååååh, äntligen kan man läsa något vettigt... :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D

2011-01-15 @ 02:16:44
Postat av: Jenna.

Du tjenare, vars köpte du din OnePiece? :-)

2011-01-15 @ 05:26:07
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0