Sitter hemma hos Johan å har kul .. Karlstad - Oslo - Karlstad

Tja nu sitter jag hemma hos den här liraren och chillar som fään. Riiiktigt trött idag asså, har kört bil hela natten HAHA och nu ska jag berätta vad som hänt. Igår kväll när jag å Johan åkte hem från affären så stannade vi längst vägen för att en liftare vinkade in oss, det var en ryss som stod där med sin snowboard och packning som skulle till Norge haha. Vi plockade upp honom och frågade hur mycket han skulle betala för att vi körde dit honom. Han sa 1000kr  och jag och Johan hade ju ändå inget annat göra och det är ju trots allt bara 44 mil fram och tillbaka haha så vi åkte dit. Ryssen hette typ Boris Karsatovic och va dretskön =). När vi lämnat av honom fick vi 1000 norska kronor och då åkte vi hem igen och nu sitter jag här =)

Kommentarer
Postat av: petra

hahaha vilka idioter shit^^ni på baconost är ju inte riktigt kloka.

2011-01-19 @ 10:55:21
Postat av: Anonym

hahahahahaha ni är allt för sköna.

2011-01-19 @ 16:28:50
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-19 @ 16:50:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: daniella

Riktigt stör hahaha, ofta ni åker hela vägen till norge bara sådär! najs blogg <3

2011-01-19 @ 18:27:45
Postat av: Chrille

MEN JAG VILL JU VA MED PÅ SÅNA DÄR RANDOM SAKER!!!!!!! HORA

2011-01-19 @ 20:46:00
Postat av: Daniel

Men snälla lilla Chrille, det är ju påhitt alltihopa!

2011-01-19 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0