Söndagar suxx, Söndagar suxx, Söndagar suxx,

Haallo! Idag är det söndag! Och det innebär att vi befinner oss på den absolut långtråkigaste veckodagen i veckan, jag har inte gjort ett skit idag, kommer inte göra nånting idag, vill inte göra nånting idag, just för att det är söndag. Nu vet ni hur mycket jag hatar söndagar.
Igår såg jag på en grym film som jag starkt rekommenderar! "127 hours" heter den. Filmen handlar om en pöjk som är äventyrare och en dag när han är ute och klättrar i berg i Utah så faller han ner i en bergsspricka och drar med sig en stor sten som han fastnar i med armen och filmen handlar om att han ska ta sig loss. Den kanske låter tråkig men den är skitbra.
Jaja, det är väl det enda jag har att komma med idag, men ni vet ju vad det är för dag också.. Ha de bra!
Just det förresten, jag hatar söndagar, tror jag glömde nämna det. Hejs!

Kommentarer
Postat av: erikperson

fyfan jag håller med, söndagar suger...

tack för filmtipset!

2011-01-16 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0